duminică, 10 aprilie 2011

Cum se face o geanta de scule pe sold


E foarte placut ca atunci cand muncesti sa ai sculele la indemnă, sa ai pe cineva care sa ti le ,,dea la mâna’’. Si daca e posibil nici macar sa nu le ceri: el sa stie de ceea ce ai nevoe si nici sa nu termini de gandit si tu sa ai unealta sau materialul necesar la indemina. Cel care ajunge sa-ti dea scula de care ai nevoie fara sa i-o ceri este o persoana care, daca urmareste ceea ce muncesti si intelege ceeea si ce faci si vede ce-ti lipseste: este un adevarat ucenic. Este ca si cum ar munci el in locul tau, daca intelege munca pe care o faci. Dar ce te faci cand esti singur, lucrezi sus iar unealta de care ai nevoie e jos si daca esti jos unealta e sus unde ai uitat-o? Faci conditie fizica sau obosesti repede si nu ai randament. Pentru ca de obicei nu prea are cine sa ma ajute, am fost obligat sa rezolv acest gen de probleme singur si m-am gindit la o geanta de scule in care sa pui minimul necesar. Nu mi s-au parut eficiente buzunarele de pe piciorul salopetei pentru cât de multe scule aveam nevoie, si nici depozitarea lor intr-o traistuta care sa fie atirnata la gat sau pe umar. Am tot vazut prin magazine astfel de genti cu tot cu centura confectionate din piele, dar care nu-mi satisfaceau in totalitate nevoile unui electrician care e obligat sa lucreze uneori la inalzime, pe scara, unde trebuie sa dezizoleze si sa faca legaturi in doza, sa ghipsuiasca sau sa dea gauri pentru dibluri la fixarea unui pat de cable sau canalet, sa faca legaturi la un cablu de 0,22 mmp pentru net sau pentru centrale de alrmare. Am stabilit un minim de scule, cel mai des folosite si am inceput sa ma gândesc cum e mai bine sa le aranjez, după gradul de utilitate si cit de des le folosesti. Citeste tot articolul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu